Direcció: Carrer del General Riera, 51, 07003 Palma, Illes Balears, Espanya
Teléfon: (+34) 744 455 276
E-mail:info@technomallorca.com
Si t'agradaria aprendre a dissenyar objectes en 3D, crear models a partir de croquis o plànols i a més aprendre els fonaments de la impressió 3D, aquest és el teu curs. Descobriràs i practicaràs el disseny de plànols 2D mitjançant programes CAD, la generació de models tridimensionals a partir d'aquests plans i fins i tot podràs portar-te el teu disseny imprès en 3D a casa!
Amb l'ajuda d'un programa CAD els alumnes s'acostaran a el disseny paramètric d'objectes. Cotes, toleràncies o plans de referència són alguns dels conceptes amb els que hauran de familiaritzar-se per realitzar tot tipus d'objectes, partint de zero.
El curs està orientat de manera totalment pràctica per practicar amb la major soltesa el disseny 3D i la creativitat individual, sempre sota la supervisió de professors especialitzats en el disseny gràfic. En paral·lel a l'aprenentatge de l'alumne, es disposaran impressores 3D d'última generació treballant per fabricar els models dissenyats pels propis alumnes.